Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 14 september 2010

Till Salu!!

Nu har jag bestämt mej för att sälja min Mage. Med följer även en navel helt utan extra kostnad.
Extra bli de om navelluddet följer med,samlar på de nämligen & brukar stoppa de i kudden för lite extra fyllning.
Magen gör ont ungefär varje dag dygnet runt,du kan inte dricka kaffe,juice eller alkohol. Ej heller äta godsaker,vissa frukter(så som äpple,apelsin,Kiwi,citron) eller vissa maträtter(så som pannkaka,råa morötter,böner). Sover du dåligt några dagar så strejkar den. Tänker du för mycket så strejkar den. Stressar du de minsta & fuskar med maten kan du tacka för dej & bli sängliggandes några dagar.
Så är de nån som är intresserad av min mage är de bara att höra av sej. Jag kan BETALA för att bli kvitt den!!!

Idag ska jag till stan igen. De bor en Rastlös själ i mej & jag klarar inte av att vara hemma hela dagarna.
Igår va jag tillbaka med mina nya fina skor som jag köpte för ett tag sen. Dragkedjan till stövlarna funkade inte. Så jag fick ett par nya,inte likadana eller lika pris, men ungefär samma stuk...eller de kan man inte heller säga egentligen,dom här är lite mer lik MC-kängor,dom jag hade innan va mer "kvinnliga". Men de bli nog bra i slutänden ändå.


Näe dax att göra sej klar & hoppas på att lunchen jag ska äta idag stannar kvar i magen.

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

DU lansle sk aha en liten bebis =) Det är väl på tiden att det blir två små fötter till där hemma