Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 24 september 2010

Glömde visst..

Ja jag glömde lite saker som hände igår.
T ex att jag hittade börsen. Fick ju ta Tommy Tankomatkort efter som de va sånt ebb i tanken att jag fick i 55.6 L i en 56 L tank. Stog där på Volvo med tankmunstycket i tankhålet medans jag desperat slet i allt som låg där. Måste sett ut som värsta Sexakten kläder,skor & saker flög hejvilt i baksätet medans den gungade i takt med Bumpy Ride med Mohombi. Har faktiskt bra bas i bilen,fast de är en ford.
Men efter mycket klädkastning & gungningar hade jag full tank & dessutom hittat börsen som kilat sej fast under/bakom Eriks bilstol. Lyckan va fullkomlig & jag åkte till Konsum för att köpa snus. Hemska Last,men jag vill inte vara utan.

Ska spy lite galla över alla Tradarchaffisar som dundrar förbi vårat hus i 70blås för att sedan tvärnita på Stoppstrecket här nere. För kör dom på Erik så lovar jag att den personen kommer försvinna från jordens yta på ett väldigt otrevligt sätt. Möter man 3 personer som är ute & går,som dessutom har reflexväst på barnet fast de inte ens är mörkt ute...ja,då anser jag att man kan sakta ner lite. Men dom har ju en chef som sagt att de bara är att gasa,för han har råd att betala bränslet. Idiotfasoner tycker jag!!!

Idag städas de för fullt här,eller kanske inte just precis nu eftersom jag sitter här & då kan ingen annan göra nåt heller tydligen.
Men nu ska poplådan skruvas upp & sen fram med snabeldraken & skurmoppen.


ses

Inga kommentarer: