Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 13 september 2010

Helgen...

Så har ytterligare en helg gått & den har gått snabbt.
På Fredagkväll ryckte jag ut som Jourhavande Kompis en sväng. När en vän mår dåligt,rycker Lisa ut oavsett tid på dygnet. Snurrade runt på stan en stund i min bil,nykter såklart.

Lördagen städade vi & de behövdes verkligen. Tvätta,elda & donade.
Sen drog jag då iväg till Hammarn en sväng. Skulle inte va borta så länge,men hamnade på Surströmmingsfest & blev kvar lite längre än planerat. Nykter såklart.
Kom hem vid halv 2 på natten. Efter att ha snurrat runt lite i Sollefteå eftersom jag skulle tanka,men på de 2 ställen jag brukar tanka på stog de massa Små volvoraggare,feg som jag va så kunde jag inte tanka då utan väntade tills dom flesta åkt därifrån. Sen visade det sej att de va hyrbilar som stog på parkeringen oxå,så de va inte så mycket småbarn i farten ändå.
Tankade & skyndade mej in i bilen igen & låste. Man vet aldrig om nån sliter upp bildörren i farten när jag kör eller när jag står still nånstans....Ytterligare en tvångstanke,men denna ha jag fått från Tommy.

Söndag vaknade jag med migrän & ledvärk vid 10. Drönade bort förmiddagen i soffan,med diverse värktabletter. Sen när de började lätta något for vi på affären en sväng & sen hem igen.
Gjorde en Budapestrulle & drömmar.
Svärisarna & Tomas kom på besök & stannade på middag & fika. Middagen bestog förövrigt av Älgkalvfilé,hasselbackspotatis,beasås & vitlökssmör. Kan villigt medge att jag fortfarande va mätt i morse när jag vaknade. Så de va Äckligt gott faktiskt.
Hämtade även ut min Mini Plattång & Mini Volym master. Väldigt nöjd med dom,fast jag ha iofs inte provat dom än,men idag ska jag göra det. Med i paketet låg även några provprodukter.
Nån olja för håret,kroppskräm & nåt jox för ansiktet. Nu skulle jag ju gärna ha velat att de stog på Svenska vad man ska ha de till,men de gjorde de ju inte. Hur ska jag nu veta hur de ska användas?!? Ja,kroppskärmen fattar jag ju vart man ska göra med. Men de andra är lite svårare. Tommy översatte igår,men inte blev jag klokare för det.
Vi bor i Sverige,Skriv då på Svenska så man fattar.
Men jag kom på att man kanske kan gå in på eleven.se & försöka hitta åt produkterna,för då kanske de står lite mer utförligt hur man ska använda denna olja,för de är huvudsakligen(haha) den jag har problem med.

Idag är de massa Måste som ska göras & de måste göras innan halv 2,för då ska jag hämta hem lillemannen våran.

ses

Inga kommentarer: