Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 16 september 2010

titt in..

Nu är den hemska undersökningen klar iaf. Inget fel hittades,prover togs & jag kände mej väldigt utsatt där jag satt i stolen. Men nu är de gjort så nu känns de bättre.
Lite lustigt va de iaf,när jag funderade över blödningarna jag haft & Varför jag har ont i Äggstocken & varför inget fel syntes till. Till svar fick jag: Du borde söka Psykologhjälp.
Men sist jag kollade va de en sisådär 40-50cm mellan äggstock & huvud. Vart sitter sammanhanget egentligen??
Men då förklarade han som tittat in i de mest privata..Dr nånting,att om man mår dåligt Psykiskt reagerar kroppen på lite olika sätt. Min reagerar då tydligen med att ge mej mens i 3 veckor. Man kan ju hålla sej för skratt.
Men nu vet jag att de inte va ett missfall,att äggstocken inte fastnat i vridet läge & att jag inte är Gravid.
Har haft problem förut & inte har de visat sej nåt när jag varit in förut heller. Konstig kropp jag.
Men förhoppningsvis får jag inte hem nåt kuvert med LandstingsLoggan på iaf. För då får jag hjärtsnörpa. För de är väl därifrån man får dessa brev när man ska in på sjukhuset?!? Har ingen aning jag,som med de mesta nu för tiden.

Inga kommentarer: