Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 16 april 2010

Fatta

Alltså fatta vad skönt de va att kunna gå in på Konsum & handla lite mat,visserligen blev de bara mat för idag kom jag på när jag stog i kassan & skulle betala,men att kunna köpa de jag va sugen på & alla dess tillbehör va ren & skär lycka för mej idag faktiskt. Så idag blir de Tacos...längtar redan efter middagen. Guaccamole,grönsaker,lite tacofärs & chips,bara tanken gör att jag får tillbaka matlusten som har varit borta fruktansvärt länge.
Sen köpte jag skor till Erik oxå,men dessa tänker jag inte berätta vad jag betalade för. Då kommer Tommy att tvångsgifta sej med mej bara för att kunna ta ut skilsmässa & hiva ut mej.
Men Erik sa redan när vi for till stan att han ville ha likadana skor som mej. Alltså Adidas Superstar skor. De fanns visst i hans stl oxå & han vägrade ta av sej dom när han väl fått på sej dom. Sååååå,de blev dom & han va supernöjd,berättade för alla han mötte att han fått nya skor av sin mamma.
Nu sitter jag med färg i håret,ska bli slingor sen oxå. Nu är jag less på mitt mörka hår & kände för att ta någon annan färg än Mörkbrun. Så nu blir de ljusbrunt med ljusa slingor...tror jag det va. kollade inte så noga ryckte en förpackning med färg & slingor & drog mot kassan för Erik stog redan där & packade upp varorna som låg i hans vagn. Till saken hör att han blandade dessa varor med ett gammal pars varor. Så nu får vi se om de blir mössa på eller om jag kan visa mej utan när jag är klar.

Men nu är klockan 14 & jag måste upp i duschen för att ta bort färgen innan håret ramlar av.

ses

Inga kommentarer: