Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 18 april 2010

Jorå

Igår va jag Mekaniker faktiskt. Bytte olja på min bil,tvättade den & sen när jag gjort det så ställde jag ut bilen utanför garaget för att den skulle torka lite & att golvet inne på verkstan oxå skulle torka upp,så jag slapp stå där med skrapan & skrapa bort allt vatten,man får ju inte vara dum. Men vad händer inte då då?? Jomenvisst,de började ju såklart regna. Så bilen vart ju blöt & skitig igen. Men inte är jag förvånad inte,de ska ju alltid jävlas. Men inte ens ett litet litet Ping blev de i mitt huvud när jag höll på med min egen bil. Imponerad. Men idag har jag fan träningsvärk i armarna, misstänker att de kommer sej av att jag hjälpte Tommy med hans bil oxå,men jag vet i fan om jag bidrog med mer hjälp än några väl utvalda ord när 1 Ton lerkockor rasade ner i mitt huvuvd,vidare ner i Bh.n & smulades sönder där & sen vidare ner i trosorna. De va just då jag kom fram till att Mekaniker kan jag stryka från Framtida Yrkesval. Har inga problem att skita ner mej,bryta en nagel eller 3,MEN Skitigt hår de går inte för sej.

Sen när vi kom hem svirade vi om & så for vi till stan igen för att hämta Brorsan & hans Hanna. Sen vidare till Martin för att spela Biljard & dricka öl. De va jag som körde faktiskt,hör & häpna.
Dessutom gatt jag tvinga Tommy till att dricka lite öl,men han va ju inte så svårövertalad faktiskt. Vid 23 körde jag hem brorsan & Hanna. Sen åkte jag hem till oss,va så trött. Vid 1 ville Tommy hem,hämtade honom & sen knoppade jag som ett litet barn & sov till 10-nånting.
Va meningen att vi skulle på Sunnersta igår men kom inte längre än hem till Martin,men vi hade kul ändå.
Idag har vi handlat lite & nu bakar jag Solskensbullar. Alltså bullar med vaniljkräm i mitten som en lite sol.
Så kom lilleman hem från sin Semester hos Farmor & Farfar. Nöjd men snorig.
Nu ska bullarna in i ugnen & sen börjas med middag...Hemstampa & varmkorv.

ses

Inga kommentarer: