Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 24 april 2010

Tamtadaaaaa

Nu är jag här igen,har inget annat för mej så varför inte slänga in ett inlägg om ingenting alls.
Jobbat som vanligt idag,va långlördag & då va de öppet en timme längre än vanligt. Mycket folk i rörelse & de märktes även när vi slog ut kassan...
Men mitt i dan så va jag så slut & jag inte visste vart jag skulle ta vägen,orkade inte nånting. Men så fick jag i mej en hel banan & sen va jag nästan på benen igen. Jag va väldigt glad när dagen va över & jag satte mej i bilen på väg hem. Hade så ont i fötterna & inte vågar man ta av sej skorna på väg hem heller....de är inga hälsosamma ånger som stiger upp till näsan när skorna åker av,dom har ju varit på hela dagen. Så jag hoppade över de,vill ju komma hem utan att se ut som om jag är hög.
Bytte skor när jag kom hem,lastade familjen i bilen & så for vi på affären för att fylla upp kyl & frys. Nu även med laktos & glutenfri mat. DYRT!!!!
Men men får väl hoppas att de blir bättre med denna kost.

Nu ska jag se på Tv en stund & sen blir de sängen.

ses

Inga kommentarer: