Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 26 april 2010

jobb

I natt har jag jobbat i Graninge. Gick bra men jag va väldigt trött. Jobbade med H & de va jag glad för,han är lugnet själv & stressar inte i onödan. Så de kändes bra att jobba med honom den här natten när jag va så trött.
För de blev ju inte så mycket sovet igår.
Hjälpte Emma att flytta. CHEEEESESSSS va jobbigt de va,ändå bar jag väl inte så mycket som Emma,men ändå. Helt slut & skakis efter att inte ha ätit nåt nästan på hela dagen.
Men flytten gick bra,Nattjobbet gick bra & jag somnade framför Tvn på jobbet i natt utan att ens veta om att jag somnat,kanske är mindre bra,men har man gjort allt & man vaknar av larmen så kan man slummra utan minsta problem.

Idag har jag fått i mej en port ris & en kokt Laxfilé...min första "riktiga" måltid på en vecka. Om man nu inte ska räkna med Fiskgratängen & Köttsoppan som kom upp i onsdags.

Ska fixa i ordning mej lite & sen är de bara att bege sej till Graninge igen. Så jobbigt att börja 20.15 istället för 21 som de gör på de flesta andra ställen. Men men,sånt är livet.

ses

Inga kommentarer: