Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 11 april 2010

Lovley

Idag har de ju varit så härligt så de finns inte. Suttit ute med svärisarna,Tomas,Jörgen & Verren i de härligt härliga vädret hela dagen. De har grillats,ätits Tårta både smörgås & vanlig tårta,Bullar,kakor & kaffe,dricka & saft.
Tommy fyller 36 år imorron så då firade vi lite i förväg idag med familjen,ja Tommys familj då,inte min.
Men mysigt har de varit & nu är vi alla i paltkoma & trötta.

Imorron är de ny arbetsvecka & de ska bli spännande å se om bilen läcker mer bränsle än normalt. Får hoppas på att ingen fimpar eller kastar en tändsticka under bilen bara....Vill nog ha kvar Sulan min ett tag till...Vi har ju kört Många mil tillsammans & några mil till vill jag nog köra henne innan de är slut.

Tror jag ska ta rätt på disken.....igen,3dje gången maskinen går idag. Hur mycket disk kan man dra ner egentligen. Men iofs har jag gjort 2 olika sorters tårtor,gjort dumlekakor & så har vi såklart ätit på assietterna,så de är väl inte så konstigt egentligen om man tänker efter.

ses

Inga kommentarer: