Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 12 april 2010

Meeeenn

Inga pengar än....32kr kvar. Kul att vara Lisa ibland.
Varför kan man inte få prata med nån som kan & vet vart mina pengar har tagit vägen istället för att bli kopplad till Gud Fan & hans Moster?? & de konstiga är att man inte får prata med nån utan de ska vara nån jävla automat som inte fattar nånting.
Men som vanligt så fick Tommy ta över,han har mer chans att ringa än jag. Dessutom finns de nästan ingen mottagning som passar min telefon tror jag bestämt. De bara sprakar & bryts hela tiden. Idag försökte mamma ringa mej 4-5 gånger,men hon fick samma svar hela tiden Nr du försöker nå är förtillfället ur bruk.....Skitmobil säger jag om det. Bara jag får pengarna så ska jag köpa en jäkel som alltid har mottagning,alltid fulladdad & är Rosa.
Men tur är ju att hon har Tommys Nr oxå...så hon fick tag på mej ändå.

Idag fyller Sambon 36....så idag blidde det ju tårta oxå,men jag åt bara en pytteliten bit Smörgåstårta,har sån jävla Magkatarr idag...eller egentligen började den redan igårkväll. Hatar min mage!!!!
Men iaf,Jane,Robert,Lova & Leo kom en sväng & sen kom även Martin hit oxå. Fikade upp resterande tårtbitar...Barnen lekte,med barnen menar jag Leo & Lova,Erik han bara surade men vissa minuter så lekte han oxå. Men de är så typiskt honom,sur när han är trött...förstår inte varifrån han fått det?? Jag är ju bara Elak.
Men de va trevligt att dom kom iaf.... Va väl inte de trevligaste sällskapet idag eftersom jag va trött & hade ont i magen,men men...... så är de ibland.

Nu sover Erik så gott & jag ska dricka lite Te & sen göra samma sak tror jag....så trött. Trött som fan va jag när jag satt med morronkaffet på jobbet oxå,ögonen gick i kors nästan.
De här va ju ett väldigt givande & gnällande inlägg från mej,bästa att sluta så jag inte tappar alla mina läsare...

ses

Inga kommentarer: