Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 16 april 2010

Men Halleluja...

Äntligen har pengarna från FK kommit iaf. Hur överlycklig är jag inte då?? Jo jag vart så glad så jag ringde till Tommy med glädjetårarna rinnande ner för kinderna & glädjegråt & ledsengråt låter ju likadant. Så Tommy han va på väg hem från jobbet innan jag fått fram att jag va glad & inte ledsen. Sa att pengarna kommit in & han hörde nåt om att ÅKA IN. Tokigt det kan bli.
Så nu har jag betalat lite räkningar som kommit tidigare som jag inte kunnat betala,så har jag fört över lite pengar så jag kan åka till stan för att handla lite mat & SNUS.
Känner för att gå ut & fira =) men jag nöjjer mej med att ev färga håret eller ta en öl ikväll hemma.
Är hemma idag,Lilleman är jätte snorig & hade feber i natt. Han va snorig redan igår,men de blev värre i natt tyvärr =(
Min Telefon är borta oxå,ringde till dagis & sen till Tommy & nu vet jag inte vart den tagit vägen. Eftersom de titt som tätt ringer på nätterna i min mobil (iofs mest på helgen) så har jag på ljudlös jämt. Men nu ska ni få höra de riktigt sjuka...jag kan liksom inte ringa nån som kan ringa till min Mobil heller & hemtelen har ju inte funkat på flera månader. Lisa sitter i Skiten helt enkelt,eftersom jag inte kan ringa rabalder för att säga att jag är hemma. Fuck a Duck säger vi om det. Får försöka hitta den eller någon slags mejl...
Men just nu känns de bra,jag är glad,jag har fått lite pengar & kunnat betala endel av räkningarna. Nu fattas bara reseersättningen,sen får jag ju lite lön både från Rabalder & sen från G-byn...så den här månaden kanske går ihop den oxå...

ses

Inga kommentarer: