Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 10 april 2010

Scotts

Igår va de då dax för Dans med Scotts. Helt underbart kul hade jag & inte blir de sämre av att dom är väldigt fina grabbarna i bandet heller. Ujuj,svängde mina rakade med både tjejer & killar,jag är inte så nogräknad va de gäller sånt. Träffade massa härliga människor kända som okända. Måste nog erkänna att de va roligare att gå på Styrdans än på krogen.....Vuxenpoäng där då. Men de va inget bråk,tjaffs & taffs som de brukar vara på krogen när man är ute i vanliga fall,utan bara massa dans,skratt & svett.
Så nu laddar jag inför Kullberg i Juli tror jag de va. Då är de Titanix & Playtones tror jag....
Aaaahhh,de va iaf väldig kul,fast jag gick ju inte med Emma då tyvärr,men brorsan & Hanna funkade lika bra faktiskt.

IDag har jag inte vart så värst dålig heller,bara magen som gör ont,men de gör den ju varje gång jag dricker nåt så de är jag inte förvånad över heller.
Varit till stan för att handla,ska göra tårta tills Tommy fyller år & så ville Erik ha Lasagne idag så då va de bara till att handla lite saker. Tommy är ute & röjjer i skogen med brorsan min & Erik han stannade hos farmor & farfar. Men han får inte sova borta idag,han ska sova hemma med oss har jag bestämt,räcker med semester för honom nu ett tag. Han börjar bli värre bysop än mej nu han.
Sen kommer brorsan,hanna,svärisarna & Tomas hit på middag idag oxå. Fullt hus med andra ord. Så jag kanske ska ta & börja med maten,de är ju lite mickel innan de är klart.

Min Bil läcker Bensin oxå =( de gillar jag INTE. Kanske därför jag alltid måste tanka hela tiden.?

Näe,middagsmat va de ja.

Inga kommentarer: