Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 20 april 2010

Skit

Idag är ingen bra dag,idag är en ond dag.
Magkatarren har slagit till med full kraft & dessutom blöder jag näsblod. Kan ärligt säga att jag inte kommer ihåg när jag blödde sist (näsblod alltså)...men de är nog 3dje gången i mina 27 snart 28 levnadsår. Så jag förstår inte varför jag börjat med det nu.
Mår skit just nu. Inte sovit nåt nästan,vaknat för att magen gör ont & när jag har magkatarr så får jag ångestattacker som inte är att leka med heller.
Det är en Ömklig & liten Lisa som sitter i soffan nu & tycker synd om sej själv...

Bloggade inget igår,men de va inget som hänt heller. Jobbade själv i butiken från 9.30-15 sen hämta lilleman på dagis,innan vi passerat Handlar´n så sov han. Bar in han & då va han ju så grinig så han va till Salu en stund. Men när han lugnat ner sej så hjälpte han mej att skära gurka & tomat eftersom vi skulle äta Hamburgare med stripps till middag. Han fick ha en Stor kniv,så ni kan gissa att de va en stolt pojk som skar gurka & tomat som värsta kocken.
Ibland blir jag helt förundrad över hans funderingar & hans prat. Han är nästan smartare än vad en annan är....kanske inte så svårt om man tänker efter.
Hämtatde han en dag på dagis.
Jag; Idag måste Mamma tanka bilen igen..
Erik; Jag vet varför du alltid måste tanka.
Jag; Jasså??,vaför då??
Erik; För att du Gasar så mycket...
Men alltså hur visste han det,de är ju knappt att jag visste det....
Han är smart min lille grabb.

Nu ska jag se om jag får behålla mackan jag åt nyss. Vi kan ju alltid hoppas.

ses

Inga kommentarer: