Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 7 april 2010

Morgonblogg

Ja,de händer inte ofta att jag bloggar på morronen nu mera. Orkar inte,hinner inte & ändå gör jag de nu.
Jag vill oxå vara så där äckligt morronpigg,en sån som ser de Positiva i att stiga upp på morronen. Jag är allt annat än Positiv på morronen,jag är ELAK fram tills jag kommer på jobbet, sen med lite tur kan de ordna upp sej. Fast ibland kan jag känna för att hiva ut kunderna ur butiken bara för att dom ser/uppför sej konstigt. Hårda bud ibland.
Märker att jag börjar bli gammal oxå. Lederna knakar,gör ont & värst är fötterna & ryggen.
Men jag är ju Överrörlig i mina leder & förr eller senare så kommer de märkas av & de gör de nu kan jag lova. Här har man skrattat åt Tommy som går som Gunnar 90+ på morronen & nu går jag som Agda 90+ oxå när jag ska ur sängen.
Men nu är de dax att bege mej till Ö-vik,med en lite gir in på dagis för att lämna Erik.

sen när vi kommer hem från dagis & jobb så kanske jag slänger in ett mer intressant,mindre bittert inlägg i form hur min dag har varit,vart mina FK pengar tagit vägen & varför jag aldrig kan vänja mej vid tanken att inte ha en varningslampa som lyser när Spolarvätskan är slut i bilen.

Inga kommentarer: