Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 15 november 2010

Berra Busdricka..

Här kommer receptet på BerraBus dricka..Ni vet den där Blådrickan med ett troll på & innehåller så många E-ämnen så att man bli självlysande.
Man tar:
Vatten. Helt naturligt.
Blå karamellfärg. Nja,vet inte de ja...
Bubbelpeppar. Den viktigaste ingrediensen av de alla,annars bli de ju inte kolsyrat heller.
Hepp sen har ni Berra Bus dricka. Iaf enligt Erik.
I fredags så fick han välja en dricka,tyvärr tog han då Berra Bus på 1½ L flaska. Inget som föll oss vuxna i smaken,inte heller Eriks tror jag för han drack hellre Julmust.
Grabbarna hade Fredagsmys & jag for på Jobbet.
3 nätter är avklarade nu & glad är jag för de,för dessa 3 nätter har varit dom jobbigaste på länge. Inte Fysiskt men Psykiskt,eftersom jag inte få sova på dagarna längre. Har ju aldrig haft problem med de förut. 17-18 har jag utan problem kunnat sova till,nu ha jag varit glad om jag sovit till 13.30,då somnar jag efter 9. Efter de är de kört,tvinga sej till att sova gå ju inte. Men jag kan ha legat kvar i sängen & dragit mej eller läst en bok,men icke somnat om.
Lördags sov jag till 13,sen klev jag upp & drönade på ett tag tills grabbsen kom hem. Fixade middag & sen begav jag mej till stan till Emma. Sen vidare till Forsmo för dans.
Riktigt trevligt va de,dansade & åter dansade. Blivit riktigt haj på de där med styrdans nu, nu är de bara lite mer avanserad Bugg som fattas,grunderna kan jag redan.
Åkte hem till Emma & fortsatte festa,fast jag drack bara vatten. Hade lovat att inte bli borta hela Söndagen,de va ju Farsdag ju.
Kvart i 6 somnade jag & vaknade halv 9. Va inte ett dugg pigg på att kliva upp ur sängen. Satt sen & kollade på när de andra åt pizza,själv ville jag hellst skjuta mej. Hade sån huvudvärk,men jag tror de berodde mest på för lite sömn & att jag druckit förlite vatten. För så mycket drack jag inte..!!
Sen in på affären för att handla tårtgrejor & sen vidare hem. Gjorde tårtan med Erik,de gick ju som de gick...Men de blev god & såklart är de ju meningen att Erik ska göra de mesta eftersom de är hans far som skulle firas.
Själv ringde jag min pappa,orkade faktiskt inte åka till Graninge för att lämna en flaska Queen Margot. Han får den nån annan dag istället.
Sen spelade vi UNO & käkade tårta till 18 nångång,sen blev Erik så grinig & jobbig så han åkte i säng. Jag följde med & knoppade brevid honom. Vaknade 4 med att jag trodde att bäckenet hade gått av,låg väl konstigt. Masade iväg till min egen säng & somnade innan huvudet landat på kudden. Vid 6 kom Tommy & sen va de bara att kliva upp,Erik hade redan gått ner... Morronpigga barnet.

Nu poppar jag musik så grannen skickade ett sms & frågade om jag hade fest. Men jag städar bara, måste ha hög musik på,gärna dans & sångvänlig så man kan skråla med & dansa med skurkäppen. Tur att de inte finns så många fönstergluttare i närheten.
Idag mår jag bra,idag är jag stark,idag klarar jag av allt!!!

Inga kommentarer: