Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 9 november 2010

Söööömmmnn

Inatt ha jag sovit hela 6 timmar ungefär,kan till & med varit 7 timmar. Nu snackar vi då Sån sömn som man får av Sömntabletter...alltså ett bombanfall skulle inte kunna väcka mej.
Enligt Erik va jag in & hämtade honom i natt när han ropade från sitt rum... De kan jag inte påstå att jag kommer ihåg nåt av faktiskt. Jag nekade & sa att de va natten innan,men Erik va helt säker på att de va i natt. Tommy han vet ingenting han,så han kan inte vara dommare i denna tvist som är mellan mej & Erik. Fast långt långt in i hjärnbalken så finns nåt litet minne av att jag va upp,men som sagt de kan ju ha varit natten innan oxå som jag va in...Knepigt de hära.
Men de kändes skönt att ha fått sovit dessa timmar i natt,de va länge sen nu som jag fick en hel natts sömn.
Så idag ha jag varit pigg hela dagen,men börjar känna mej trött nu.

Annars idag har jag varit på Gymmet med Emma i ca 2.5 timmar. Så skönt när de äntligen är över & man står i duschen & känner låren & vaderna dra ihop sej i kramp. Eller hur va de nu igen?!?
Värst är ju de där 30 min innan man blivit varm i kroppen,så jag kom på att vi skulle hoppa över dom 30 minutrarna så slipper man ju känna den där jobbiga känslan,smart va??
Men de va så skönt att ta ut sej riktigt ordentligt så svetten sprutar & musklerna bränner.
Man känner så duktig. Sen efter kramperna i duschen så for vi & käkade Tacobuffé. Tänkte kika lite på stan oxå,men utan pengar är de inte vidare värst roligt att göra de faktiskt.
Kallt va de oxå för den delen,har inte vant mej vid kylan än.

Inatt kommer förhoppningsvis lite mer snö & imorron oxå för den delen. Hoppas på de iaf,de är så mörkt & tråkigt utan snö.
De första Erik gjorde i går va att gå ut & göra en snöängel på singlet utanför bron. Gick ut frivilligt dessutom,efter frukosten klockan halv 9. Lite förvånad,annars brukar han inte vilja gå ut i första stund,men han verkar gilla snön.

Nu ska jag snusa i hans hår lite innan de är dax för sängen. Mysproppen min.

ses

Inga kommentarer: