Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 2 november 2010

världens bästa.

Världens Bästa!!!
Min älskade lillebror ringde igår & va orolig över mej,han hade hört från mamma att jag varit in på akuten & hade så ont. Han tyckte att jag skulle beställa tid hos Naprapaten,men eftersom jag inte fått A-kassepengarna än så har jag inte råd med sånna saker nu. De enda han säger är att han lämnar pengar i sin Lgh som jag kan hämta när jag fått tid. För inte ska jag gå runt med smärta inte. Gullegulle bror.
Han betyder mest för mej,näst efter Erik då såklart. Skulle aldrig klara mej utan honom.
Vi berättar allt för varandra,sen om de tar 2 månader mellan gångerna vi ses,så spelar inte de nån roll. För han vet vart jag finns & jag vet vart han finns....bara lyfta luren om man vill prata.
Så gott folk,trots en kass bild,så är min Lillebror världens bästaste lillebror & jag älskar honom.

Inga kommentarer: