Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 8 november 2010

Lycksele

Ja,då är man hemma då från en inimini semester. Eller vi kom hem igår,men då hade jag inte tid att skriva nåt alls.
Men de va så trevligt så. Showen va bra,men Elvis va inge vidar,han sjöng bra,men han va så stel. Såg ut som om nån hällt för mycket stärkelse i hans kläder... Dom andra 2, Alltså Jerry Lee Lewin & Roy Orbison va kanon bra. Dom kunde bjuda lite på sej själv.
Men de som va lite tråkigt va ju att vi 4 (jag,Jane,Robert & Tommy) drog ner medelåldern ganska mycket. Säkert med 50 år & då bör tilläggas att Tommy trots allt ska fylla 37.
Efter att vi käkat 3-rätters middag & jag fått en smula panik av allt folk & surr bestämde vi att vi skulle kika till Discot som va nere i källaren...Där höjde vi medelåldern med 50 år & då bör tilläggas att jag va yngst i vårat sällskap med mina snart 28 år.
Kikade lite på de utklädda små liven som sprang omkring i för kort klänningar, smink som bara en mor kan älska & en Talliban.
Jag skällde ut bartendern & sen drack vi upp ölen & drinken innan vi gick upp igen till dansen.
Glodde runt lite,dansade nån dans & surrade. Sen gjorde vi kväll.
Va så trött,hade ju varit vaken sen 4 på morronen,så de kändes på kan jag lova.
Tommy väckte mej 9 så jag skulle hinna göra mej klar inför frukosten. Men jag va ju fortfarande mätt efter middagen dagen innan. Men lite melon & riskaka gick ner iaf.
Så kom vi hem då runt 14 & dog i soffan en stund.
Brorsan tog med sej Erik från Graninge så man slapp åka dit oxå. Så då blev vi bjudna på middag av han. Hemrullade köttbullar & potatis. Nybakad kaka som Hanna gjort till efterrätt. Äckligt mätt blev man den där dagen oxå.
Brorsan åker till USA idag eller imorron så då passade vi på att säga hejdå till honom. Min Bästa Lillebror.

Men nu ska jag göra mej klar,de är en fullspäckad dag idag. 2 läkarbesök,gymmet & lite annat som gäller. Nu hoppas jag bara att de går bra för både lilleman & mej hos läkaren idag.

ses

Inga kommentarer: