Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 november 2010

Inte klok

Nu ha jag Googlat,men inte blev jag klokar av de...snarare så kom jag fram till att jag hade samma fel i så fall. Om man ska kolla på Symtomen alltså.
Jaja,jag få väl prata med Läkaren när vi ska ta prover på honom igen.
Snart är vi stammisar där...
Känns inte så kul att inte veta vad de är...Som jag fattade av de lilla jag läste är de en Livstidssjukdom som inte är farlig,men man få äta mediciner livet ut.
Svällda halsmandlar har han oxå,de sa läkaren när vi va där. Tycker ju att de ha varit lite konstigt att han sätter i halsen var & varannan dag när han äter. De är ju inte så konstigt när båda mandlarna va stora. Så vi få se vad som händer med dom... Dom kanske hamnar i Julgröten på Julafton..Mohaha,äckelPotta!!! som Erik brukar säga.
Jaja,de bli nog bra de här tillslut oxå,de är bara ovissheten som är lite jobbig. Man vill ju att sina barn ska må bra & inte ha ont eller nå andra besvär.
Men annars är han en pigg(ja,inte idag,för idag är han Trött) kille på 4 år,snart 5. 19.8 kg & 108 cm lång. Dessutom är han Mammas Lilla hjälte!!
Har inte vågat säga att vi ska tillbaka till Dr för ännu mer provtagning..väntar en lite stund till. Hellst tills de är över skulle jag vilja vänta,men de går inte.

Jaja,nu ska jag duscha & sen bege mej mot jobbet igen...

ses

Inga kommentarer: