Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 3 november 2010

Jackor..

Behöver verkligen en jacka nu,men jag hittar ingen jag vill ha. Min jacka som jag använder mest nu är 6-7år gammal & är väldigt sliten & ful. Kappan jag har,den har hängt med nästan lika länge. Så de hade varit gött att hitta nåt annat nu,känns som om dom passerat bäst före datum för läääänge sen.
Men jag hittar ingen som sagt. Vet inte vad jag är ute efter heller direkt. Nå varmt,snyggt & så vill man ju se lite smal ut på nåt vis oxå. De sista är ju väldigt viktigt enligt mej.
Sökandet fortsätter,den perfekta jackan måste ju bara finnas nånstans.
Fast man kanske är snål oxå,tycker de känns som mycket pengar att lägga ut ibland. Men man vill ju inte frysa & man vill inte se ut som en slashhas heller. Så de är väl lika bra att lägga ner lite energi på att hitta en jacka som man kan ha.
Skulle velat åka till S-vall en sväng,men de få vänta ett tag. Kan ju va bra att dels ha pengar & dels kunna gå utan att man håller på att svimma.

Nu ska jag söka jackor..

ses

Inga kommentarer: