Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 november 2010

Google

Idag vid halv 10,när jag sov som bäst...eller iaf nästan nyss hade somnat,så ringde Erik läkare. Hon hade fått svaren på proverna dom tog. Han har förhöjda Köldkörtelvärden... Har ingen aning om vad de betyder & kommer att påverka honom. Så nu måste jag Googla för att veta vad jag ska oroa mej över. För oroa mej är ju nåt jag är expert på.
Dessutom ska vi in & ta fler prover...Behöver jag säga att min hjärtrytm ökade några slag efter detta samtal?!?!
Mina prover har jag inte fått svar på,men han har inte ringt så då kan de ju inte va nåt att oroa sej för.

Annars har jag jobbat. Första natten av 4...om ryggen håller ihop vill säga.

Näe nu ska jag Googla en stund.

ses

1 kommentar:

Ulrika sa...

Sök på 1177.se på sköldkörtelhormon så hittar du massor =) Kram