Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 24 november 2010

fattar ingenting

Nu ska vi in igen för att ta Prover på Lilleman. Den här gången räckte inte blodet dom tog,3 rör?!? Men de va inte nog tydligen. Så nu ska stackaren in & stickas än en gång.
Men Köldkörtelvärdet va inte alarmerande högt längre..de hade gått ner sen första provet.
Frågade hur de kunde gått till & då sa hon att Blodproverna är inte helt tillförlitliga... Men varför tas dom då??
Så nu ska han in lite då & då för att kolla upp köldkörteln,under hur lång tid vet jag inte... Men stiger de så blir de mediciner åt honom.
Blir ju helt knäpp på dessa turer till sjukhuset hela tiden.
Erik får panik & grinar när man berättar att han ska till sjukhuset igen. Men mamma,jag är inte sjuk längre,jag har inte ont i magen & jag har inte spytt på fleeeera dagar. Inte lätt att förklara för honom,att de är för hans eget bästa..
Men men,bara att ta tjuren vid hornen & åka in med honom imorron. Efter de ska vi hem till mormor & morfar för att hälsa på & träffa Lillemans Nisse.

Själv har jag jobbat 2 nätter & jag är glad över att de bara va 2 & inte fler. För nu är de tungt både fysiskt & psykist på jobbet. Men man ska va glad över att man har något att gå till ibland. Att man gör ett bra jobb så dom ringer till en ibland.
Många klagar ju över sitt jobb,men jag anser att de som har jobb ska va jävligt glad över att dom har ett överhuvudtaget. De är inge roligt att gå utan jobb & bara oroa sej för ekonomin varje månad. Så de så!!!

De va förresten INTE jag som strulat till de med A-kassan & hela den skiten. De va Min handledare eller va hon nu ska kallas för...har ett passande namn till henne,men de vågar jag inte skriva ut. Hon avanmälde mej för att jag inte dykt upp på ett möte..låter som om jag är med i AA,men de är jag inte. De där mötet hade jag sagt till om mycket tidigare att jag inte kunde komma på eftersom jag jobbade,så fick jag en ny tid & även den tiden fick jag neka till eftersom jag jobbade då oxå. Men de hade hon missat & avanmälde mej. As.
Så imorron ska jag ta lilleman under armen & gå dit för att säga vad jag tycker om hon. För hon har ställt till de nåt så grönjävligt för mej nu.
Inte konstigt att man ligger sömnlös om nätterna..

Orkar inte skriva nåt mer idag...
ses

Inga kommentarer: