Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 21 november 2010

MeAndI

Big Mama´s..

Idag har jag varit på Me And I party i Långsele med Emma. Hos en helt okänd människa. Stolt över mej själv för att jag åkte. Gillar inte alls att hälsa på folk jag inte känner. Då måste man sköta sej, prata lagom & inte göra bort sej. De som känner mej VET med säkerhet att jag kan säga både ett å annat som inte borde hoppa ut ur munnen.
Men jag skötte mej,sa nästan ingenting...Vilket oxå kan hända när jag är hos okända människor. Jag bli helt enkelt Stum,glömmer bort hur man pratar utan sitter bara & fånler & önskar mej bort till mildare bräddgrader.
Men iaf, de va väldigt fina kläder & skulle gärna vilja köpa hur mycket som hellst,men jag kan inte komma ifrån tanken att jag tycker de ser ut som Pyjamaser. Men en Grävartröja blev de åt honom iaf & såklart hittade jag en fin Kofta som blev min oxå.
Sen åkte vi från Långsele & skulle bara ta en liten omväg förbi Forsmo...De slutade med att vi hamnade i Näsåker istället & hade kört 1½ timme efter en grusväg...Så går de när man pratar för mycket & glömmer svänga där man ska. Men de bekom oss inte så mycket,blev mer orolig när Emmas sambo ringde & hon förklarade vägen för honom & han utbrister; Är ni på väg till Vilhelmina?? Då blev de genast lite mer förvirrande. Vi hade ju inte sett nå renar.
Men som sagt,vi hamnade i Näsåker,sen fick Emma Blyfot & jag kan lova att i hennes fula lilla Lada kändes de som hon körde 140 & de gjorde hon oxå.
Så ja,de är väldigt spännande att umgås med Emma... Men som tur va så funkade hennes vindrutetorkare,så OM de hade hoppat upp en älg hade de gått bra ändå..bara att vifta bort.
Följde sen med henne när hon lämnade sonen i Kramfors sen vidare till Lunde & sen nån annanstans. Slutligen va vi tillbaka i kramfors,utan att jag hade någon som hellst aning om hur vi kört. Där blev de middag på Sylos & sen vidare hem mot Stan. Såklart tog vi en omväg genom skogen...De där med skog & oss 2 tjejer,de är nåt speciellt med de.
De va min dag de..


Lilleman är pigg idag,men har haft ont i lillmagen. Pekar på samma ställe på magen som jag har när jag har ont i magen..Dvs Magkatarrmagen som jag kallar den. Hoppades att han skulle slippa min problemmage,men han har visst fått alla negativa saker efter mej...Humöret,magproblem, morgonelak & Tvnarkoman. Men han är söt hjärtegrynet iaf..de ha han nog efter sin far.


Näe nu ska Zappardrottningen kolla om de är nåt på Tv som man kan fördriva tiden med, nattjobb väntar imorron & då är de dygnsvändning som står på schemat ikväll.

Inga kommentarer: