Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 21 januari 2011

666

Japp 666 inlägg ha de blivit i denna Blogg & de lär nog bli fler.
För nån måste ju ta sitt ansvar & skriva om misstagen som kan ställa till de mest tokiga saker. För gör jag nå tokigt skriver jag om de här,ni kan läsa de & sen kan ni ju välja att göra sammalika eller göra en annan sak & då kan ni ju slippa obehagliga överaskningar som att: sätta fyr på bil & mack, dränka er själv i degspad eller drabbas av stress/ångest 1 år innan Jul.
Ja,nu satte jag ju inte fyr på varken bil eller mack...men hade jag inte pratat med karl´n min så hade jag ju tagit tändaren & försökt tina upp tanklocket som fröse fast. Vicken smäll de hade blivit...

Ja,den här dagen har varit seg,hela jag är seg idag. Gjorde misstaget att ta en sömntablett igårkväll,lite för sent. Så då den börjat verka så va klockan rätt mycket. Dessutom fick jag värsta hostattacken,hade precis somnat. Tror att de va en liten spindel som kröp in & dinglade lite i tappen i halsen. Har hört att man sväljer visst antal djur under sin livstid,ja nu menar jag inte djur som Älg,Rådjur,Korv,Fläskfilé eller Mamma Scansköttbullar. Jag menar äckliga små kryp som spindlar,mygg & andra vidriga djur. Nog pratat om mat..
Erik kom vid 7 & frös,så han kröp in hos mej & tittade på Tom & Jerry...Jag,ja jag somnade såklart om & vaknade 8 när Erik frågade om de inte va morron än. Näääjeeeee sa jag & somnade om. 8.20 fick jag inte sova mer,Erik va hungrig & de kan man ju inte ignorera heller. Är pojken hungrig så måste han ju få äta. De är inte varje dag man få i honom nå frukost direkt, ingen mat överhuvudtaget faktiskt.
Resten av dagen få jag se vad vi hittar på. Affären är ett måste. Sen kanske de blir byte av bromsslangar på min bil oxå,för jag har hört att bromsar är bra grejjer.
Nu ska jag spela bingo med Erik..
ses

Inga kommentarer: