Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 18 januari 2011

Abstinens???

Ja,nu har en kändisLäkare kommit fram till att Angelina Jolie är drogmissbrukare.
Han säger: En drogmissbrukare blir aldrig "fri" men man kan återhämta sej.
Hon har ju provat de mesta i drogväg tydligen..& inte gjort nå dimmridå av de.
Men nu har då denna läkare kommit fram till att hon åter igen har hamnat i drogmissbruket.
Vad han nu baserar denna fakta på är,hör här nu då...: Hon har haft flera utbrott som gått ut över sina barn,något som kan va tecken på Abstinens!
Men då kommer vi genast in på mej...va har jag nu drogmissbrukat?? Alvedon?? Gaviscon?? eller är de så jävligt att de är Resorb som är boven??
För jag har ju utbrott som går till Historien,de skiftar värre än Rihannas frisyrer & håller i sej ungefär lika länge som de tar för en smörklick att smälta i en stekpanna...som redan är varm.
Ja,de är så kul att läsa skvallerblasker ibland alltså.

Annars idag är de fortfarande tätt & lite småfebrigt. Men jag känner mej piggare idag än jag gjorde igår iaf.
Så idag va jag till Mio med Emma & Lilleman,sen for vi på Klädax,där va de ju Rea. Avslutade med en fika på stan. Då käkade vi först TacoBuffé & sen tog vi en WienerSemla,denna Semla va ungefär 10 gånger godare än vanlig Semla & nästa gång jag är där ska jag köpa en sån igen.
Sen blev de en tripp till Graninge oxå,för lilleman kom på att han skulle på semester. Han saknade Nisse så mycket. Så där är han nu & kommer hem imorron.
Jag sitter i soffan & tittar på Tv,läser skvaller & Facebookar & bloggar. Ja,man kan kalla mej mångsysslare.

ses

Inga kommentarer: