Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 8 januari 2011

Träningsvärk!!!

Men gud sig förbannat va jag ha ont idag. Träningsvärk i hela kroppen.
Kan knappt röra mej som folk idag & jag önskar vi hade sovrummet nere så jag slapp att gå i trappen. Grymt ont i knäna ha jag oxå,nedanför knäskålarna men de beror nog inte på träningsvärk utan att man satt som man gjorde & spännde knäna hela tiden för att parrera guppen & jag med min kroppshydda...så,ja de är inte konstigt att jag ha ont i knäna.
Trotsat värken & städat bort alla jävla tomtar ha jag gjort iaf. Bara gardinerna kvar,men dom få hänga ett tag till eftersom jag som vanligt inte köpt nya till köket. Kommit fram till att jag ska ha panelgardiner där,vita.
Nästa jul tänker jag sitta på en egen Ö i Thailand & dricka paraplydrinkar & bada fötterna!!!
Så dödligt less på julen så de finns inte.

Bakar bröd gör jag oxå,ska bli Foccacia idag & så ska jag göra en After Eight kladdkaka,sen drar jag på fest med dessa tillbehör. Så få man hoppas att folket tycker om mint,annars gå ju inte efterrätten hem.

Nu ska jag ta & baka ut degen & börja med kladdkakan,sen duscha & göra sej klar för lite mys.

ses

Inga kommentarer: