Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 31 januari 2011

Ooohhh NOOOO

Nu har nog Erik trillat dit på Magsjuka oxå. Faansfaan säger jag om de.
Eller jag tror de är magsjuka iaf. Han spydde 2 gånger i natt & nu ligger han i soffan & kvider av magont & inget kan man göra. Han har feber oxå nästan 39.
De är nog magsjuka,han kräktes precis en gång till.
Så ni kan ju bara ana min panik över de hela just nu.

Men ska berätta nå roligare nu.
Eriks 5-årsdag firades i 2 dagar. Vilka fina presenter han fick,han blev nöjd över alla saker han fick. Mycket folk kom oxå,så han va så nöjd på Lördagkväll när han somnade.
Igår va vi till Linus som fyller 5 idag,men firades igår. Där va de oxå tårta,kakor & godis som gällde. Men jag borde redan då anat att de inte stog riktigt rätt till hos Erik,han nekade allt, inte ens godis ville han ha.

Näe,nu ska jag ta hand om sjuklingen min, så synd om han!!

ses

Inga kommentarer: