Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 16 januari 2011

Nähäpp

Försökte Mobil-blogga idag. Gick som jag misstänkte, åt helvete alltså. De gick ju inte alls,jag kunde skriva rubriken,men sen gick de inte att skriva nå mer intressant än Funkar de??. Knepigt. Få väl pilla lite till,de brukar gå då...mohaha,Lisa humor.
Nu kanske de bli som en kompis sa till mej: Lisa,vi är för nykter för att förstå din humor..Så är du snäll & va tyst i ungefär 45 min,sen kanske vi oxå skrattar.

De snöar idag & dessutom ha de varit +grader. Igår va de liksom 30-när jag kom hem från jobbet på morronen & de höll ju i sej hela dagen. Sen när jag for så va de 25- här & i Graninge va de 11- när jag kom dit.
Va väl inte någon vidare värst hit att ploga sej hem från jobbet. Tydligen hade alla plogbilar tagit sovmorron & fanns inte att finna kl 7.10 när jag rullade hemmåt. Något less man blir då,de tar ju sån tid att köra. När man kliver av på morronen vill man bara hem,hem,HEEEEMMMM.
De värsta just nu & då menar jag de Värsta,med stort V!! Jag ha gått & blivit förskyld... Har inte råd med de just nu. Jag bli så less...Är ledig tills på Onsdag,men imorse ringde en vikarie & sa att hon va sjuk,så mest troligt få jag jobba imorron & på Tisdag oxå,men de gå ju inte när jag låter som jag gör & mår som nå Erik brukar kräkas upp i sopkorgen..
Trodde ju i min enfald att jag skulle klara mej,jag menar hur mycket Whisky har inte jag drucke genom livet,hur mycket vitlök ha jag inte käkat & hur mycket spritar inte jag händerna varje dag. Men Nej då,man kan inte förlita sej på gamla beprövade husmorsknep...eller va de heter. Man bli sjuk liksförbannat.
Har en miljon saker som måste fixas imorron,så jag få väl svälja lite värktabletter & måla på extra mycket Conceler under ögonen,sen är de bara att bita ihop under dagen.

Nyss käkat potgratäng,fläskfilé & grönsaker. Semla till efterrätt. Bjöd svärisarna + Tomas på middag idag. Så nu sitter man i soffan & sväller,snorar,nyser & hostar.

Orkar inte skriva mer,ska krypa ner i mjukbyxorna & tycka synd om mej själv en stund...

ses

Inga kommentarer: