Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 10 januari 2011

Ont igen

Jag har fortfarande ont i låren,särskilt de högra. Drar ihop sej i kramp lite titt som tätt & så gör de ont mest hela tiden. Tror de är en muskelbristning & så ha jag nog druckit lite för lite de senaste dagarna & då bli de ju lätt kramp.
Men annars är de hopp om livet här.
Lördagen va superkul,god mat,trevligt sällskap & sen krogen på de. När krogen stängde & vi skulle hem så vräkte snön ner igen. Tur att vi hade skjuts både dit & hem,annars hade ju frisyren blivit förstörd....
Somnade kl 6 på Söndagmorron så jag va hyffsat död när jag klev upp vid 11-12 nångång. Huvudvärk som gick till historien hade jag oxå. Brukar lätta med en Tablett & ett glas Resorb,men de gjorde de inte igår. Så vid 8 igårkväll tackade jag för mej & gick till sängs. Somnade nog innan huvudet landat på kudden sen sov jag hela natten.
Vaknade när Tommy for iväg & sen låg jag & myste med lilleman till 7. Han va inte alls villig till att stiga upp i morse, de är ju så skönt att sova mamma. Undra varför han inte kan säga så när han är ledig??
Efter att ha lämnat honom på dagis så snabbade jag mej hem,bytte om & sen drog jag gymmet. Va där bra mycket längre än de va tänkt,eftersom klockan hade stannat. Så de blev lite stressigt när jag väl upptäckte hur mycket den egentligen va. Så en snabbdusch & sen iväg. Lilleman ska hämtas halv2. Skulle ha bytt bil med Tommy oxå eftersom han har min & den skulle besiktigas idag. Men som sagt,de hann jag inte med. De är så spännande att köra en bil man sällan kör... kan ju sluta hur som hellst de. Men den här gången gick de bra iaf.
jag & lilleman va ute & åkte pulka en bra stund efter att vi kommit hem,gick hur kanon som hellst,tills han fastnade med skon i snön & lyckades tappa den. Sen trampade han ner den riktigt ända ner till gräset innan han sa till mej att han tappat den. Så när jag väl grävt fram den så va de väl ingen hit att ha den på sej. Så då gick vi in.

Nu ska jag lista ut vad de bli för mat. Ska börja äta nyttigt igen,de ha blivit så läskigt att ställa sej på vågen nu.

ses

Inga kommentarer: