Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 17 januari 2011

Täppt

Ja här är de täppt. I Näsa,Bihåler & hals. Nyser,feber,hostar,snorar & ser allmänt hemsk ut.
Så sovit som en kratta i natt har jag gjort. Frossa,svettas & frossat igen. Men nu hoppas jag de bryter ut riktigt så att man bli fri skiten.
Hoppas verkligen jag är frisk tills på Onsdag,för då jobbar jag ju. Har verkligen inte råd att va hemma,men de bli väl så här...Jag bestämmer mej för att jobba & då Blir Erik sjuk & jag måste Vabba. Så är de alltid.
Har försökt sovit idag,men de är ju lika med omöjligt de...Eftersom näsan är täppt så måste man andas genom munnen & då bli den torr efter 2 min & sen hostar man en skvätt.
Jaja,man kommer nog överlevande ur de här oxå...Men de är tur jag är Tjej,hade jag varit kille hade jag legat död nu!!

Lilleman ha varit på dagis idag en stund,han va så nöjd med de så. Men glad när jag hämtade honom. Han är ju oxå snorig idag,men inte så dålig så han måste va hemma.
Så nu sitter vi i soffan under mitt täcke & myser en stund. Sen få vi se vad som hittas på här. Kommer ju inte bli nå ansträngande från min sida iaf.

Nu orkar jag inte skriva mer,har ju inte hänt nå speciellt sen igår egentligen.

ses

Inga kommentarer: