Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 12 januari 2011

Äntligen..

De som läst min blogg & sållat bland allt svammel kan ha uppfattat att jag gillar Stand Up.
Jag inte bara gillar´t, jag älskar de!!!
Så nu är jag fruktansvärt nöjd över att vi fått tilbaka Comedy Central-kanalen. Nu kan jag roa mej med att titta på sånt nu när jag ska vända på dygnet,istället för att zappa mellan porr, reklam, repriser & nån kass film på nån kass reklam.
När jag bli stor ska jag 6:an & Comedy Central-kanalen...sen klarar jag mej så bra. Okej 3:an skulle jag oxå vilja ha & 5:an..men sen tror jag de vore bra. Eller de hade varit bra med Tv4+ oxå & så den där SF-kanalen.... Äsch ge mej hela kanal utbudet både CanalDigital,Viasat & Marksända. Så kan jag sitta här i soffan & få Zappartumme & fyrkantiga ögon. För min mormor sa att man fick fyrkantiga ögon av att sitta framför tv.n för mycket.
Jag gillade inte henne,så jag trodde inte på henne & se vad som hänt...jag ha fortfarande samma form på ögonen som jag haft hela livet...citronformade eller vad man ska kalla dom. Ja,dom är iaf inte fyrkantiga iaf.
De här inlägget har tagit väldigt lång tid att skriva vill jag lova...när man samtidigt ska kolla på Tv.n,inte veta om man ska spy eller inte & kolla FB titt som tätt.

Skulle gärna dela med mej av lite bilder & så...men eftersom vi gjorde FormatC för ett tag sen har de inte dykt upp några nya bilder i den här burken,allt finns i kameran eller mobilen. Sen är ju inte jag ett datageni som endel andra,som kan Googla fram en bild på en Tv & sen en massa kanalen som jag nyss skrev om & SEN lyckas lägga in bilden i Bloggen. Fan jag kan inte ens sms-blogga. Men ändå ha jag en värsting mobil i mina ögon...så de borde ju va lätt som en omelett,men inte för mej inte. Jag läser ju inte ens istruktionsboken till nånting. Jag trycker,svär & sen ropar jag efter första bästa karl/kvinna som kan de jag inte få till.
Dom läser instruktionsboken & sen är de fixat. Så få dom visa mej praktiskt istället,smart av mej eftersom jag inte lär mej nåt teoretiskt.
Nu är reklamen slut & de är jag oxå. Måste vila lite i soffan en stund & hoppas på att jag känner mej piggare imorron eftersom jag går på jobbnatt 1 av 3.


Sen vill jag ju bara tacka för den söta kommentaren jag fått i tidigare inlägg =)

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

varsågod =) hade hoppats på mer fina bilder, synd att du inte kunde få upp några.