Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 13 oktober 2010

Äntligen

Idag fick jag lite pengar,eller rättare sagt dom kommer in imorron på kontot. Men jag fick beskedet idag...16.30 när Posten behagade att dyka upp.
Är inte de i de lite senaste laget?!? Tycker de jag. Man är van att den kommer 12-13,så de är ju några timmar senare nu. Sånt gillas inte,vill ju ha den vanliga tiden. Man är som en pensionär,vaktar postlådan som en hök...varför vet jag inte,de är ju bara fönsterkuvert & reklam för de mesta iaf.

Dagen idag har varit fullt upp med Lunchbesök med Emma till AF-dejting till Dagishämtning med tillhörande Bonusbarn & sen Barngympa.
Lilleman va helt slutkörd & knoppade i soffan efter att han kom hem... Sen är de bara för mej att bära upp han. Inte de lättaste eftersom mina muskler har bestämt sej för att leka lite kurragömma med mej & nu är de jag som ska leta...vilket inte är de lättaste eftersom jag inte vet om de är Fågel,Fisk eller Mittemellan. Men tänkt börja med att gå dessa 5km jag gick förut & så kanske jag hittar åt dom efter vägen nånstans.
Nog om detta.

Imorron ska Erik på dagis igen. Jag ska handla mat som en tok,passa på att fylla frysen innan pengarna tar slut. Sen SKA jag köpa en BH,nu har 2 av mina Bh.ar bestämt sej för att gå av?!? Lite förvånande att tro att man har hårdbrödsmulor i Bh.n men de visar sej att de är bygeln som behagat att gå av under bröstet & de stickes kan jag lova.
Igår berättade jag de för Tommy,denna dialog hölls då i Sovrummet.
Tommy undrade om de inte gick att laga med Ståltråd...(karlar *suck*)
Frågade om han ville ta livet av mej???,de är ju livsfarligt,den kan ju sticka hål i nåt lite viktigt organ,typ Hjärtat eller punktera mina bröst.
Då svarade han: Näe,inte På DE Viset kanske....
Kan ju säga att jag sov med ett öga öppet natten som va...

Erik sa en rolig sak oxå..
Mamma,Min bilbanebil har fått samma fel som din bil...Soppatorsk!! Hmmpf,förstår inte på vilka grunder han basserar de på egentligen?!?

Nu kallar sängen,hoppas jag får plats. Erik vaknade till & gick på Toa. Kan berätta att han kissade stående...sovandes. Sen kröp han ner i MIN säng, under MITT täcke. Så jag misstänker att min nattsömn är förstörd nu...

ses

Inga kommentarer: