Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 14 oktober 2010

Burrr

Men jisses va kallt de är idag. Har strosat runt i min Lila Åremössa & vinterjacka på stan, men liksförbannat frös jag nästan ihjäl. Nu är en Rosa fin SpetsBh köpt. Hittade massa andra superfina,men när man har begåvats med större bröst än C-kupa så är de inte mycket att göra än att ta första bästa tantBh man hittar. Egentligen ska man ju gå på en riktig Underklädesaffär istället. Då får man ju riktig hjälp & så sitter dom mycket bättre än KappAhls 149kronors gör.
Lite Lustigt är de allt,när man går på en vanlig affär så köper man ju en Bh i en stl,men när man går till en riktig "Bh-affär" så har ju man nästan 2-3 kupor större...I en "Bh-affär" har jag stl F eller Dubbel F..hur kan de komma sej egentligen??
På KappAhl eller Lindex kan jag ha D om jag rullar ihop dom först... Knepigt värre.
Jaja,nog om bröst & Bh prat nu.
Så va jag in & köpt vit & svart hobbyfärg & då råkade en Limpistol följa med oxå. Ha länge velat ha en sån faktiskt. Tänker ju bli en pysselguru på heltid,så då slog jag till 77 pengar. Nu ska jag bara hitta nåt jag kan limma på oxå å då menar jag inte att jag ska Limma på karlar eller kvinnor,utan på saker.
Sen har jag handlat massa mat & maskindiskmedel.
Tankat har jag oxå gjort. Måste ha slagit nåt personbästa i milkörning iaf. 70 mil & 400 meter kom jag innan tanklampan lyste & de plingade till. Fick i 56.64 liter i tanken. Så jag är ganska nöjd faktiskt.
På väg hem fick jag Blyfot & de va den tankningn de.
När jag kom hem så hade jag längtat efter en Brie/Salami Toast ända sen igår & bestämde mej för att göra en sån till lunchen. Men de gick ju åt skogen helt de...De va nämligen strömlöst här hemma när jag kom hem & vad jag fattat så har de varit de väldigt länge oxå.
Så de blev 2 tekakor med salamiost istället & ett glas äppeljuice. Inte på långa vägare lika gott som en brie/salami toast. Men jag blev mätt iaf.

Men de är svinkallt här hemma nu,känns som om de blåser rakt egenom kåken. Så går de när fåglarna äter stoppningn i huset vårat + strömavbrott.

Igår hade vi Lova här som sagt. De va väldigt roligt för Erik som va på strålande humör.
När vi skulle fara på gympan så packade jag in barna i min bil,men efter ett getöga på tankmätaren & en snabb uträkning i huvudet kom jag fram till att bensinen aldrig skulle räcka till stan idag. SÅ jag stuvade in barna i Tommys bil & så smög vi iväg. Barna tyckte de va jätte spännande & va helt exalterade över om Tommy skulle titta ut & se oss ta bilen. Men han gjorde inte de,men sen när vi kom hem stog han i köket & blängde på oss. Erik fnittrade så han fick hicka & jag skyllde på barna,de va dom som tvingat mej ta hans bil.
Men de va inget Tommy gick på...förvånade.

Nu bli de hemgjord pizza & tidig säng. Förhoppningsvis få man sova utan lillegorumpa i natt...han sparkas.

ses

Inga kommentarer: