Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 29 oktober 2010

Psykbryt

Idag är ingen bra dag för varken mej eller Erik. Vi bråkar som fan,skriker & grinar(erik) om vart annat här. Båda 2 är trött,trött på varandra & less.
Så nu har Erik Tv-förbud hela långa dagen.
Vet inte vad jag ska göra med honom vissa dagar. Han är verkligen ett Monster & då inte ett gulligt sött litet Halloween Monster,utan mer åt Dr jekyl & Mr Hyde...eller va dom nu hette.
Dom har börjat reagerat på dagis oxå,han beter sej väldigt dåligt där med vissa dagar.
Man Hotar,Pratar lugnt, Skriker,kör han till Trappen(skamvrån) men inget hjälper.
Nu med Hotar menar jag indragningar å sånna saker...inget våld här inte.
När ska 4-års trotsen gå över?? När ska Trotsåldrarna gå över helt?? För fy faaan va de är påfrestande för Psyket mitt,de är ju jag som går hemma & ta värsta smällen.
När man hör Jag hatar dej din jävla äckelpotta, jävla jävelmamma & Du kan flytta härifrån mamma,varenda gång han inte får som han vill börjar man lessna ganska omgående.
Man undrar ju vad man gör för fel egentligen.
Tycker han borde lärt sej vid de här laget att han verkligen inte får som han vill när han är på de humöret...För jag viker inte en tum, säger jag Nej blir de Nej. Jag tänker inte låta han få de han vill bara för Husfridensskull,aldrig!!!
Så idag är de psykbrytsvarning i de här huset & jag vill bara bort härifrån!!
Ska fan ta hit Super Nannyn så de bli nån ordning på detta Monster.

Jag älskar honom gränslöst,men vissa dagar är han billig,gratis till & med.

1 kommentar:

Veronica sa...

Låter rätt tufft, trotsåldern är ingen barnlek har jag hört. Vet själv hur syrrornas pojkar varit under vissa perioder. Det blir ju lätt att man tär på varandra också. Jag hoppas trotsen går över snart. Träffade honom idag, lika glad och sprallig som vanligt :)