Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 4 oktober 2010

Inte som planerat..

Ja,Lördagen blev inte som planerat. Vi hade väldigt trevligt hemma hos oss. God mat & trevligt sällskap,till å med gästades vi av en trevlig Polis från Trelleborg. Så då gatt man ju sköta sej,inte varje dag de händer att en polis sätter sin fot i vårat hus...de har aldrig hänt faktiskt,men Plötsligt händer de....som man säger.
Kände redan vid första ölen,att de här kommer inte sluta bra. Mycket riktigt blev de så. Tog mej på dansen,dansade 3 danser...eller dansade,vi flummade nog mest runt i nåt som skulle se ut som dans men egentligen såg de väl ut som 2 elefanter med EP-anfall. Sen va jag bara ute & vinglade runt. Tillslut gick jag hem,brorsan följde med mej...glad är jag för de för jag hade somnat efter vägen (& Tommy hade inte saknat mej i första taget eftersom han hade somnat på soffan nere när han sent om sider kom hem från dansen.) Kommer inte ihåg mycket om vad vi pratade om,men jag vet att vi satt på ett vägräcke & snackade med grannen & då somnade jag där sittandes & höll på att fara i backen. Väl hemma surrade vi lite till & brorsan pyttsade i mej vatten. Sen gick han & jag vinglade upp & sen har jag ingen aning om nånting. Vid halv 5 vaknade jag av att ena sänghalvan fortfarande va tom & att jag mådde dåligt. Smsade Tommy & frågade vart han va,men fick inget svar. Men hörde hans sms-pling nere. Men då visste jag inte riktigt om jag vågade gå ner,för tänk om vi hade bråkat eller att jag gjort nåt så han blivit sur & bestämt sej för att sova nere. Tillslut bestämde jag mej för att ta tjuren vid hornen & gå ner,han sov så gott där,men jag gatt såklart väcka honom för att se vilket humör han va på. Men han va bara full & glá.
Hällde i mej Resorb & gick till sängs igen....vaknade vid 10-11 nångång. Hes som en tok & dyngförskyld. Men inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara. Kanske inte så konstigt med tanke på vilken tid jag däckade.
Sen va man soffliggande till 16-tiden då gick jag ut på en lite promenad,såg nog ut som en rödhårig Zombi. Hämtade lilleman i Graninge & sen hem igen.
Erik somnade i bilen vid 18-tiden & när vi kom hem vid 18.30 frågade jag om han skulle till sängen,men de ville han inte. Kvällsfika är väldigt viktigt att käka när man håller på att somna tydligen. Så han käkade de i nåt som liknade Mamma Lisas tillstånd på lördagkväll,alltså med ögonen i kors & snarkningar mellan varje tugga.
Sen fick jag bära upp honom,han somnade om på en gång & sen sov han hela natten.
Själv gick jag till sängs vid 20-tiden nångång,ihopp om att få sova,men jag vart pigg. Läste en stund & så ringde Emma för att surra bort lite av sin arbetstid.
Sen somnade jag.
Vaknade i morse av att Tommy sa hej då som vanligt. Lilleman somnade inte om nåt mer utan låg & surrade en hel massa. Han fick va hemma idag för att han har ont i halsen igen.
Själv är jag fortfarande nåk,men de är förskylningen som spökar. Hes,hostar & snorar.
Trodde ju att Whisky är den bästa medicinen mot förskylning,men den gjorde så att förskylningen bröt ut istället...men de är väl lika så bra de. Om inte annat blev de roligare att vara förskyld.

Har hittat en utbildning jag blev sugen på oxå. Ska prata med Thomas på Ams om jag får gå den. Kan bli spännande...
Fixat en ny Mail oxå,vill ni ha den är de bara att säga till. Min gamla skickar ut mail utan att jag ens vet om de. Särskilt nu,när jag inte ens kommer in i den gamla mailen,har inte gjort de på några veckor,men ändå skickas de ut saker från de. Jäkla Virur!!!!!

TryckfelsNissan va oxå i farten. Igår skrev jag att Tommy Sov,kräktes & sov lite mer...Men de va fel,han kräktes aldrig,han bara försökte göra de,men utan resultat. Men sov gjorde han iaf.

Jaja..
ses

Inga kommentarer: