Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 5 oktober 2010

Host host

Något irriterande med denna hosta. Ont gör de oxå,både i halsen,ryggen & revbenen.
Tätt är de oxå,måste fixa ett Nytt recept på Bricanyl,men hur länge har jag inte sagt de?!?
Kommer aldrig till skott.

Ha egentligen ingenting att skriva alls faktiskt.
Erik har kommit på att de är rätt kul att cykla ändå. Så 2 dagar i rad har jag stått på den stora lastbilsparkeringen nere vid vägen för att titta på när lilleman gör Framhjulssladd,bakhjulssladd,bromssladd & vurpor. Men så länge han får bestämma själv hur han ska cykla & när han ska cykla går de bra. Tvingar jag ut honom går de inte alls.
Idag rullade han till å med ner för den lilla backen som är innan parkeringe...utan att jag höll i honom. Han blev ju lite rädd när han vurpade i sommras,när han skrubbade magen & så.
Lekt frisör har han oxå gjort,både på sej själv & på mej. Så nu väntar jag bara på att de ska bli riktigt varmt vatten i den där grejen som innehåller duschvatten. Sen ska jag ställa mej där för att försöka få bort allt vad Vax,Spray & saltvattenspray heter.
Nu samtidigt som jag skriver här så sminkar Erik mej oxå....mascara,puder,kajal & läppglans. Så sminkar han sej lite själv oxå...vi bli så fruktansvärt vackra.
Man kanske ska be Erik att sminka mej tills de är Halloween...skrämmer lätt bort både karlar,barn & monster.
Nu kom Erik springande med en Pincett & sa att de verkligen gjorde ont att dra i håret som är ovanför ögonen. Alltså Ögonbrynen, nähä vilken Einstein till son jag har. Klar som korvspa att de gör ont att dra bort nåt som sitter fast.
Men nu börjar vi bli finfina. Ska för engångskull försöka knäppa en bild & lägga in....iaf försöka komma ihåg att göra de.
Men måste nog avsluta nu & ta upp detta blogginlägg om en stund...nu ska de nämligen målas naglar!!
ses

Inga kommentarer: