Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 24 oktober 2010

Inventering..

...i min handväska igen. Mamma köpte en ny väska åt mej idag när vi va i Ö-vik på Sko-punkten. Så nu ska vi se vad som finns i den gamla..

* Mobilladdare.
* 1 örhänge..nu kan man fråga sej vart makan till detta örhänge är..
* Banan
* Mandarin
* IKEA-kvitto
* 10 st ärligt stulna pappersservetter från Westerlunds
* 15 kvitton från olika ställen som jag inte riktigt kan utläsa..
* En tandborste
* En chokladbit utan papper...yammi
* Ett till Örhänge utan maka...men hör inte ihop med de jag skrev om tidigare
* Tändare
* Idominsalva
* En Pez-automat.
* Guldläppglans
* Påsklämma
* Hatten på en kajal...av kajalen finns inte ett spår
* Påsen till mina Solglasögon...inga glasögon i.
* En krokodil hårklämma
* Ett hårspänne
* En hårsnodd
* Ett tomt läppglans
* Guess Silver..parfym alltså
* Duo-ögonskugga...grå & silver
* Kajalpennvässare
* En karta Dexofen
* En kartong Alvedon
* Lösnagellimm
* Halstabletter
* Börs
* 4 dosor snus, 2 tomma & 2 halvfulla
* 3 Pennor
* 8 Par gummihandskar...har ingen fetich,men däremot Bacillskräck
* En tuggummipåse
* En Mascara
* Compeedskavsårsplåster
* Kam
* 4 OB

Så nu va de slut,tänker inte skriva upp alla Grushögar jag hittade..hur man nu lyckas med att få sten & grus i handväskan.
Cheeses hur mycket som kan rymmas i en liten väska...Men man har nästan hela sitt liv i den känns de som..& av vikten på väskan så kan man nästan tro att de är mitt liv vi pratar om här.
Fyllt av både skit & väldigt viktiga saker.. Saker jag inte kan leva utan & saker jag verkligen kan va utan. Så alltså kan man likna sitt eget liv med en handväska..

ses

Inga kommentarer: