Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 30 oktober 2010

Fuck

Ja så ligger man i soffan igen,med världens ryggskott. Roligare Lördag kan man ju ha kan jag lova.
Gårkvällen:
Tommy drog på jour...till Dorotea!! herregud bo de folk där?!? & Erik drog till farmor & farfar.
Jag chaffis iaf,vit helg blir de för mej den här helgen.
Tycker de är ganska roligt att köra andra,kanske man ska bli fyllechaffis på heltid...eller Näe.
När jag lämnat av folket på krogen så körde jag ner 2 st till ett annat ställe oxå,sen åkte jag upp till Emma för att färga håret mitt. De blev mer än bara färgning,de blev rakning & klippning oxå.
Emma skulle bara ta lite med saxen runt örat,men så hör man...Oj,måste nog ta lite till & sen fortsatte det. Men de blev jätte bra & jag är nöjd. Ska bara vänja mej vid att ta mindre schampo än jag är van vid.
Sen rullade jag ner mot stan & blev inlurad på 30+,nykter va jag. Men bjuds de på inträde & fritt isvatten så varför tacka nej,gjorde ju inget speciellt i bilen heller.
Satt mest å surrade med kompisar man hittade,men de känns ganska tråkigt att va nykter på krogen,alla är störmoment då.
Sen körde jag hem alla till sitt när de va slut. Väl hemma så va huset tomt & jag skulle för första gången,eller nästan iaf,sova själv utan lilleman & Tommy i detta hus. Kunde inte somna först låg bara & lyssnade på olika ljud. Men strax innan halv 4 somnade jag iaf.
Vaknade vid halv 10 av att Tommy sa att han skulle fara iväg på jobb igen,han hade precis kommit hem efter att ha sovit hos sina föräldrar.
De va då jag upptäckte att jag inte kunde röra mej nästan. Kan inte fortfarande inte röra tårna rikigt & benen är iskalla..
Men de går över.
Nu är båda grabbarna hemma & jag ligger som sagt i soffan eftersom jag inte ens kan sitta än,trots värktabletter.

Men gårkvällens sötaste kommentar va iaf: De är synd att du är upptagen,annars hade jag fan raggat på dej. Du verkar iaf Normal... Tack,jag vet att jag är normal...=) eller som Tommy sa: han har inte träffat den riktiga Lisa än. De är ju oxå ett sätt att uttrycka sin kärlek på!!!! Karl.

Nu ska jag stoppa i mej nå värkisar & vila lite i soffan.

ses

Inga kommentarer: