Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 25 oktober 2010

Lustigt..

Pratade med en ssk idag på VC,angående mej den här gången. Mår ju som sagt inte bra.
Hjärtat slår i otakt & rusar på ibland,blek,trött,värk,sömnsvårigheter & lite så + de där med blodtrycket som va så högt på jobbet.
Till svar fick jag att; de låter som Utbrändhet & depression..
Tydligen kan man bli utbränd när man bara går hemma.
Men de visste jag faktiskt att man kunde. Men de låter lite lustigt på nåt vis.
-Vad gör du då??
-Jag är sjukskriven, Utbränd.
-Men oj,vad jobbade du med då??
-Arbetslös...
De låter ju lite knepigt i mina öron. Då hade man hellre svarat att man va Uska eller nåt annat stressigt arbete.
Men nu ska jag in innan den 8/11 för att ta Blt & sen den 8/11 ska jag träffa en Dr Torbjörn.
Sen så hoppas jag att jag få nån rätsida på de hela.
Depression har jag haft förut & ätit piller för de,men slutat för ett år sen. Vill hellst inte äta tabletter,men kanske är de nödvändigt att göra de ibland.
Dessutom sa hon att om man har ADHD är de inte de bästa man gör att jobba natt... en med ADHD ska ha fasta rutiner & fasta SOV-rutiner!!!
Jahadu, där rök ju min chans till att få jobba nåt överhuvudtaget,jag är den enda nattvikarien & de finns en uppsjö av Dag/kvälls vikarier som slåss om de få jobb som finns över.
Så de ska bli spännande att se vad dom hittar för Syndrom den här gången på mej.

Nu bli de mat..
ses

Inga kommentarer: