Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 15 mars 2011

700

Nu skriver jag mitt 700de inlägg i den här Bloggen. Herregud vad mitt liv måste vara intressant ändå. Skulle ju inte skriva så mycket,men de har ju ändrat sej tydligen. För nu tycker jag att om man har en Blogg så måste man ju uppdatera sej,kanske inte varje dag,men ja,lite då & då.

Nu är jag i Björkå,har sovit här i natt eftersom Tommy skulle iväg. Har haft sprängande huvudvärk,värk i lederna & ryggen hela dagen,hostar & snorar. Jag hoppas verkligen inte de är nån förskylning på G. De har jag inte råd med!!
Så idag har vi pollimasat ute. Skulle åkt iväg med skotern men Erik litar inte riktigt på mej säger han. Jag har ju kört fast förr med skotern,så de va bättre om pappa va med oxå,för jag är inte så stark. Ärliga barn är rart. Så vi har haft snöbollskrig, grävt en snögrotta & så fikat ute.
Nu sitter han & visslar,bygger med lego & rätt som de är så börjar han sjunga om De 3 bockarna bruse. De är rätt skönt att höra hans surrande & sjungande,förut blev man tokig men nu är de som musik i mina öron...humor. Man saknar ju inte kon förens båset är tomt sägs de ju & de stämmer.
Nu ska vi spela Yatzy & mysa lite. Min lilla prutteman som inte kan förstå varför han inte fyller 6 år snart,han har ju önskat sej så mycket leksaker...

ses

Inga kommentarer: