Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 3 mars 2011

Gråhårig

Jag försöker å försöker,men de går inte. Knappar in koder, väntar,får nya koder & väntar men liks förbannat få jag inte till de där med MMS-bloggningen,är de verkligen inte någon som vet hur man gör?!? De verkar ju så lätt när de står massa saker på den där MMS-bloggningssidan,men NEJ då,de ska jävlas hela tiden.
De va bättre förr!!! När de inte jävlades.

Nu har de jävlats igen,skrivit ett långt inlägg & nästan allt är borta. De enda som fanns kvar va de som står här uppanpå. Få väl börja om.

Igår såg vi Shelter eller jag såg väl mest bakstycket på kudden & Emma såg sina handflator mest. Förstår inte varför hon ska hyra sånna filmer,när de finns Disney & Barntillåtna filmer. Nej då,hon ska hyra sånt som man inte kan titta på alls... Kaskad spyor med blod & en person med massa andra personligheter i sej de ska vi titta på. Vad hände med Alla vi barn i Bullerbyn?!? Så inatt har jag sovit med sänglampan (ni vet den jag borrade upp med min slagborr fast de va gipsvägg) tänd & öronpropparna långt in i öronen.
Idag ska vi sola,så jag väntar på att frugan ska komma hem från jobbet,sen ska vi till SolarieÖarna en sväng. Storhandla ska vi oxå gör,ser inte fram emot de. Har haft sån ångest idag på Fm så jag vill hellst ligga i sängen med Lillemans elefant & drömma mej bort.
Efter Solningen & storhandligen är de tvättstuga som gäller. De är ju så tråkigt,men skönt när de är gjort.
Nästa vecka är de jobb som gäller. Måndag & Tisdag natt,Torsdag Dag & Fredag Lördag natt.. jag tror de va så de va. Fast jag kan ju ha knollrat bort mej någonstans oxå, men de låter som bekant.

Kanske skriver nå mer om min händelserika dag,eller nåt annat. Ta ut pengar för 6 liter vin ska jag oxå göra,för ICKE glömmas.

ses

Inga kommentarer: