Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 8 mars 2011

Strul...

Man kan fråga sej om de är nå annat än strul när jag är i farten. För nu ha de strulat igen & känner jag mej själv rätt så är de inte sista gången de kommer att hända heller.
Kom på jobbet igårkväll glad i hågen,jo helt seriöst, jag va glad över att få jobba. Måste komma bort från alla funderingar ett tag. Slår mej ner för att kolla vilka jag kommer jobba med de närmsta veckorna,men dröm(säger man dröm eller döm??) om min förvåning när jag upptäcker att jag inte jobbar när jag tror jag ska jobba...utan lite helt andra nätter & värst av allt är att jag inte jobbar när jag trodde att jag skulle jobba. Ha ju planerat Eriktid utifrån de schemat...
Pratade med Chefen imorse & hon tyckte att de va konstigt,men vi fick ju rätta till de & så fick jag dagtid istället för nätterna som jag skulle jobba.
Kollade schemat när jag kom hem, mitt namn står inte på de schemat,de gör Hasse däremot,hans namn står på "mitt" schema. Så nu ha vi löst den gåtan.
Lite dumt känns de ju,men lite dagtid kan ju oxå va bra att ha ibland.

Ja vad har hänt mer då??
Jo,jag ha beställt Tatueringstid faktiskt. En kompis undrade om de va 30-års krisen som satt in.. Ja jag kan inte svara på de faktiskt,för jag har aldrig haft nån symtom förut. Han menad på att jag Blonderat mej,separerat & gått ner 6 kg, & ska nu göra en tatuering. Men jag har alltid velat tatuera mej & nu gör jag de bara,annars kommer de aldrig att ske.
SÅ de bli en Betty Boop den här gången. Ska göra en Pinuppa oxå,fast den ska ha drag av mej...Små knubbiga ben,bilringar & dubbelhakor..om man tänker efter så kan jag ju lika gärna göra en Michelingubbe istället. Den 3-dje tatueringen ska Erik få göra,ja alltså han få inte göra den på min kropp,,men på ett papper som sen ska överföras till min kropp.
Så den 22/3 gaddar jag mej,sen går ju ut på natten för att jobba... ska bli intressant om man klarar av de. Men som jag sagt förut: de som inte dödar Härdar.

Nu ska jag sova. Ett lite rörigt inlägg de här...

ses

Inga kommentarer: