Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 2 mars 2011

Borr borr

Jag bara älskar min Borrmaskin!! Har nu borrat 2 hål med den & satt upp sänglampan & jag bara fullkomligt Älskar den.... Eller jag är lite ironisk,hade de varit en kjol eller ett par skor hade jag varit mer glad. Men iaf,nu är den invigd & jag upptäckte att där jag satte upp sänglampan va de Gips!! Hejja mej. Så nu är jag ägare av en slagborr & har gipsväggar... Man lyckas med de mest otroliga sakerna. Men vi ska ju sätta upp nå grejs på kaklet i köket oxå,då kanske man ska ha en sån,men jag tror att jag lämnar över de ansvaret till Lillebror. Han är trots allt utbildad.
Men man kanske ska ta sej en tur till XL-bygg några fler gånger...moff moff.
Man få ju så mycket hjälp när man ser lika vilsen ut som en karl i en Bh-affär, de bara ploppar upp massa snälla människor med vackra ögon & snygg rumpa.

De jag är imponerad över de är att jag fixade att Borra,skruva & sätta upp lampan utan problem, men att öppna en Soja-flaska utan att söla ner halva köket klarade jag inte!!

Nu kommer snart sambon & ett av barna hem från jobb & dagis... Jorå,maten står snart på bordet oxå,fast jag haft fullt upp med att borra,skruva & torka soja.

ses

Inga kommentarer: