Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 1 mars 2011

Svara i Luren.

Hade läkartid igår,glad i hågen gick jag dit...okej nu ljög jag. Va livrädd,gruvade mej riktigt mycket eftersom jag inte visste vad dom skulle göra. Men jag hade min vapendragare Erik med mej,han lovade att hålla handen om dom skulle sticka mej nå mer.
Men när jag står där vid In-checkningen & tanten bakom disken såg lite fundersam ut & säger att min Läkare är sjuk & frågar om de inte är någon som meddelat mej de..?!?
Ja,de är ju mycket möjligt att dom ringt sa jag,men jag svarar inte på OkäntNr. Bakom-disken-tanten tyckte att de va väldigt dumt att inte svara,men hon sa att jag inte är ensam om att Våga-vägra-svara-på-okäntNr.
Så jag fick gå därifrån i ogjort ärende... SÅ nu få jag gruva mej lite längre igen!!

Annars igår hade jag & Erik en mysig dag. Han skulle ju egentligen sova hos mej,men ju närmare klockan kröp till 16 destomer såg jag att han även denna gång ville åka hem med pappa.
VIll verkligen att de ska funka,men de tar väl ett tag att vänja sej & jag kan inte tvinga honom att stanna om han inte vill. Så han få åka med Tommy på morronen & sen få han vara med mej till Tommy slutar & så åka hem med honom sen. De går ju oxå bra,iaf nu.
Idag är de Badhuset som hägrar,men även en sväng på stan med Nina som gäller.
Mår skit idag,huvudvärk & supertrött. Förlite sömn nu några dagar igen,så typiskt mej!! Jag kommer bara inte i säng i tid längre...& kommer jag i säng så somnar jag inte ändå. Så kasst!!
Jag har ju sömntabletterna,men jag bli ju så trött dagen efter då jag tar dom. Men jag ska försöka komma i säng innan 10 nu framöver. För ligger jag i sängen vilar ju kroppen lite ändå,fast jag inte sover.

Näe jag ska blunda en stund nu innan vi ska göra oss i ordning för en dag på stan igen.

ses

1 kommentar:

An holm sa...

Ja du Lisa nu ska vi leta spöken o skit på byn..Skämt o sido..hitta din blogg via nina...Nu jäkla ska jag kommentera..Ha ha ...Nu ska vi inte kolla på skit på tvn o jaga monster...ja Lisa vad sa jag det finns bara snygga killar i backspegeln....eller ...Hoppas allt ordnar sig..Menar verkligen...Lisa du veta vart jag finns om du är här hemma..Kanske en prommis eller bara prata...Bamse Kram Ann Glöm inte min sallad då vi jobbar....Ha det så bra detgår o bo så o utan erik...Natti