Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 14 mars 2011

Gaahhh

Men nu gå skamm på torra land..Nu ligger sambon i Magsjuka!! Vart ska jag nu bo 3 nätter egentligen?!? de har hon inte tänkt på minsan. Äckliga människa.
Hon har spytt hela natten & så tror hon att jag tänker stanna i samma Lgh som hon...Hur tänkte hon då egentligen?? Aldrig i hela helvete sa jag & packade en ICA-påse med kläder & körde till Björkå. Ska iofs sova här i natt eftersom Tommy ska till Umeå imorron,så då ska jag va med lilleman,bli de samma fina väder imorron som idag så tänkte jag packa fikaväskan & pickenicka ute.
Men eftersom jag inte är helt hjärtlös så gick jag först till affären för att köpa Coca-cola, skorpor, bröd & så glass(hon hade feber oxå). Slängde med 2 tidningar oxå eftersom de va synd om henne,jag kommer ju inte att vara där & roa henne.
Så som den sanna Hypokondrikern jag är,så är jag nu helt övertygad om att jag har magsjuka fast jag kan iofs vara hungrig oxå,man kan ju ha ont i magen då oxå.
Magsjuka är hemska saker de!!
Hade ju tänkt ta med Erik till stan idag så han kunde vara i Lgh med mej,men icke!!
Så vi få roa oss här,2 mil i från magsjukan istället. Finns ju lite mer att göra här egentligen, i stan kan man ju inte skicka ut Erik själv en stund.

Jag hoppas hon kryar på sej fort iaf,saknar min säng.

ses

Inga kommentarer: