Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 9 mars 2011

Allergi

Alltså är de nåt man kan va allergisk emot nu?? Blir tokig på mina nysningar som jag har.
De är ju livsfarlig att nysa,vet ju aldrig vad jag skallar för nåt nästa gång.
Känns inte som nån förskylning heller,fast man vet aldrig. Folk runt omkring är ju sjuka nu,så de skulle inte förvåna mej.

Har jobbat 2 nätter nu,lugnt är de enda jag kan sammanfatta dessa 2 nätter med.
I natt hade vi även en dagpersonal med oss. Så vi va 3 st som jobbade & slet..eller hur de nu va. Slet mest med att hålla oss vaken tror jag.

Nu sitter jag i Björkå med lilleman. Myser under filten & ser på film med honom. Vi ska käka Hempizza & Semla.
Sen ska han till mej imorron & så åker vi till Graninge. Ska sova där på Hotell Gåstjärnsberget en natt. Bli lite bortskämd av mor & far.
Sen ska Erik vara hos dom hela Fredagen eftersom jag Jobbar 7-16. Få se om han vill bo hos mej en natt till efter de eller om han vill hem till Pappa igen. Personligen hade jag inte gråtit om han velat stanna nå nätter till,men de är upp till honom.

Näe,nu är de Semelbakning som gäller,sen svänga ihop Pizzan.

ses

Inga kommentarer: