Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 23 mars 2011

Jobb

Har absolut ingenting att komma med idag. Jag har jobbat hela natten,sov till halv 4 & har käkat köttfärssås med spagetti.
Ska iväg å jobba igen ikväll. Hoppas bara att de inte blåser lika grönjävligt i natt som de gjorde igårnatt. För då tog de i vill jag lova. Strömlöst blev de 3 gånger under natten,inga långa avbrott som tur va. Men eftersom jag är mörkrädd & de blev helt kolsvart,inte en endaste liten ljusstrimma syntes,så va de lite jobbigt vill jag lova. Man är inte så kaxig när man sitter där med vattenglaset halvägs till munnen & de bli helt kolsvart inne, Dörrarna stängs & de enda som hörs är ljudet av kollegan som snarkar. Så när strömmen är tillbaka,man har öppnat alla dörrar som ska öppnas igen,Tv.n är på så smäller de bara till & de är kolsvart igen... Så dumt.
Så imorse när vi skulle dra igång duschningarna & lite så upptäckte vi att varmvattnet va slut. Blev ju inte så mycket duschande då inte.
Nu ska jag duscha & sen smörja in min tatoo. Den gör så in i helvete ont idag faktiskt. Dessutom brukar jag ju sova på V-arm,knölar liksom in den under kudden. De går inte nu,de är ju den armen som har tatueringen på sej. Så jag ha sovit lite konstigt i dag,helt still i samma ställning hela dagen. Men ändå har jag Vuxenmys frisyr,man kan undra hur de gick till egentligen...

Nu är de duschen som gäller,sen jobb.
ses

Inga kommentarer: