Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 19 mars 2011

Fel

Alltså nånting är ju fel i min kropp...nu är jag inne på dag 3 säng/soffliggande. Ingen ork & alldelens kallsvettig & äcklig. Har ju inte ont nånstans, bara tät & helt slut.
Mamma sa att jag ska kolla upp så de inte är lunginflamation,men hallå de har jag inte tid att ha,så de tänker jag inte göra.
Har ingen feber heller & de brukar man väl ha om de är lunginflamation?? eller??
Kommer inte ens ihåg portkoden våran,helt borta ur huvudet,så de är ju tur att man kan ta sej in med nyckel. Idag kom grannen samtidigt som oss, medans jag stog där & tryckte massa siffror utan resultat. Sa som alltid..de är nå fel på skiten!! Vi bytte plats & så tröck han in koden & de va ju inga som hellst problem att ta sej in sen. Men de konstiga va att han tröck in nån helt annan sifferkombination...Hmm undra om dom bytt kod eller så?? Måste höra med Emma om vi fått nån lapp om de.
Nu ska jag vila,sen rymmer jag nog fältet om de är nån hemma som vill ha en snorig,svag & nåk Lisa som tappat ännu mer i vikt helt plötsligt. De är ju fest här hemma tydligen...

ses

Inga kommentarer: