Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 22 mars 2011

AAAJJJ

Aj,nu är Betty Boop inpräntat på min hud. Nu kommer jag bära med henne hela mitt liv,vilket inte kommer vara någon som hellst börda för mej.
Är skitnöjd med tatueringen iaf. De blev text ändå.. Devil in Disguise blev de. För er som förstår så är de Elvis gamla slagdänga som meningen är tagen från,för de som inte förstår så förstår ni nu eller hur?!? Är iaf supernöjd & ska försöka få in en bild här oxå...men svullnaden ska få lägga sej lite först.
Men nu ska jag ta Glapack & packetera in armen för att sen bege mej till jobbet. Han som gjorde tatoon tyckte att de va lite väl häftigt gjort att åka & jobba efter nästan 3 timmars gaddning. Men de va ingen fara att göra de iaf.
Men att ligga still nästan 3 timmar med ADHD va inte de lättaste,va rastlös efter en halv timme, då började det krypa i kroppen,suckas & frågande om när de va klart.

Nöjd & stolt över att jag klarade det ska jag nu bege mej mot Graninges djupa skogar för jobbnatt 1 av 2.

ses

Inga kommentarer: