Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 18 mars 2011

Tatoo


Denna bild kommer pryda min kropp från & med Tisdag Em. Vet inte riktigt placeringen av den än. Vill ha den på Underarmen,men jag misstänker att den bli för stor,så jag får sätta den någon annanstans. Men bara Betty ska de vara,ingen text. Har en annan text som ska stå där men de få jag ta någon annan gång.
Tjusig va??!?!
Idag sitter jag upp iaf,magen lever sitt eget lilla liv & resten av kroppen oxå. Men jag känner mej lite lite piggare. Men nog skulle jag vela sova lite,men de går inte. Helt omöjligt,de slår tätt på en gång & så är de kört. Men men,jag blir piggare & de är de som är huvudsaken.
Men ser ni,jag fixade de där med att få över en bild från Google...*stolt* För jag är ju ett sånt jäkla datageni!!
ses

Inga kommentarer: